onsdag 21 november 2012

U Som I ...

U som i Utgång

En liten utgång får bli dagens bild i bokstavsutmaningen hos Bara Sara, klicka in till henne om ni vill se flera bokstavsbilder. Det känns som att bokstäverna går mot sitt slut nu och alltså närmar sig advent.

Dagens bästa: att få sitta i ett skönt hörn och läsa en bra bok. Har precis läst klart Arne Dahls fjärde och har har börjat i den femte nu. Trodde ju att det var den fjärde boken som var den fjärde filmen på tv, men nej så var det ju inte. Så nu vill jag läsa ut femte boken så jag kan se filmen efteråt istället :)

8 kommentarer:

  1. Hoppas du får en skön stund med boken i kväll!
    Puss från Melody

    SvaraRadera
  2. Fin bild! Jag tänkte att det var ett upp-och-nervänt U först.

    SvaraRadera
  3. Hej Karin!

    En väldigt vacker utgång dessutom. :)

    Låter härligt att sitta och läsa där i hörnet. Speciellt när det är en bo som är så bra att det helt enkelt inte går att lägga den ifrån sig. Läsning när den är som bäst. :)

    Tack snälla du för din rara kommentar på min blogg idag. Vad glad jag blev över att du kikade in och lämnade en rad. Dessutom hittade jag hit här till din fina blogg. Jag kommer definitivt tillbaka. :)

    Ha en trevlig läskväll!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. OCH! Ett uppånerpåvänt u dessutom!!! Väldigt fint :)

    Hoppas att allt är bra annars!
    kram
    /Anna

    SvaraRadera
  5. Så fin bild!!
    Ska försöka se filmerna har jag tänk mig, läser så mkt i skolan att jag Kanye orkar läsa då mycket annat :-)
    Anna

    SvaraRadera
  6. Ååå älskar Arne Dahl. Och alla andra svenska filmer :)
    Wallander,Beck osv.
    Det finns så många nya svenska filmer nu. Som typ hypnotisören o.d.
    Jag älskar dom alla.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hejsan på er alla!
    Vilka fiffiga tjejer ni är som tänkte upp-o-nervänt U hade inte en tanke själv på det kan jag erkänna :) det var roligt och finurligt av er.
    Boken är jättebra så det blir nog lite läsning idag med på lediga dagen :)

    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. vilken fin bild...! Önskar dej en fin dag!

    SvaraRadera