torsdag 15 november 2012

O Som I ...

O som i Ouppackad

Då har bokstavsutmaningen kommit fram till bokstaven O, alltså är halva utmaningen gjord nu. Det är bloggen Bara Sara som hittade på den här roliga utmaningen och alla dagar är inte lika lätta. Idag fick det bli mitt nyinköpta julpynt som fortfarande är ouppackat, det blir nog till advent den får titta fram. Julpyntet är ett ganska stort sådant (familjen kommer få slag) men jag kunde bara inte låta bli, har ni varit på Åhléns på sista tiden kan det vara en ledtråd.

4 kommentarer:

  1. Nu får jag nog gå till Åhlens på spaning. Ser spännande ut!
    Men Åhlens i lilla Ystad kanske inte har så stora saker!
    Kram från kusinen

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Ja du, mer glammigt än så här är nog svårt att få till, men jag gillade den från första gången jag såg den. Är däremot mycket tveksam till vad de övriga kommer att tycka :) Men just julpyntet är ju liksom mitt område! Kramis Kusinen

    SvaraRadera
  3. Så spännande med stort julpynt! Jag har ingen aning... Åhléns finns inte här så jag har inte sett vad det kan vara :-) Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  4. Alltid lika kul med nya inköp till jul tycker jag. Var på Ikea med maken i tron att vi skulle göra några julpyntsfynd i förrgår. Maken hade andra planer. Jag får åka dit med en väninna istället nästa vecka! Åh tack för den! ;-)
    Anna

    SvaraRadera