tisdag 6 november 2012

F Som I ...

F som i Färgglatt

Jag gillar Färger och de får gärna vara glada, men min favorit är rosa såklart. Ni missade väl inte Fina Ficklampan jag köpte i Fredags :)
Färgglada bilden ingår i bloggutmaningen A-Ö som fixades av Bara Sara  klicka in på hennes sida om ni vill se mera fräsiga bilder på just F.

Dagens bästa: Med tanke på bloggutmaningen så måste jag ju  skriva mina bästa F & F :) idag, men de är ju förstås bäst varje dag. Äta tillsammans ute är inte så dumt heller och vad skönt att slippa handla, laga mat och diska, finfin helt enkelt.

8 kommentarer:

  1. Oj vad många färger! Det blir man glad av!
    /Anneli

    SvaraRadera
  2. Läckert... synd att butiken är svår att nå för mig!
    Kram kusinen

    SvaraRadera
  3. Älskar rice färgglada produkter! Men mest på sommaren kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Härligt! Håller med om att man blir glad av detta :)
    Ha en fin kväll! kram Elin

    SvaraRadera
  5. Färgglatt är godis för ögat!
    Snygg ficklampa!
    Anna

    SvaraRadera
  6. Man blir verkligen glad av "glada" färger! / Annika

    SvaraRadera
  7. Åh jag älskar rice färgglada hyllor med massa fint i!! Vackert!:-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Verkligen färgglatt och härligt!! Och dina Pippi-virningar är supermysiga!! Kram Sara

    SvaraRadera