onsdag 7 november 2012

Tävling På Bloggen


För en månad sedan fyllde min blogg ett år och då hade jag en liten tävling och nu är det dags igen. Den här gången är det bara för att det är kul och för att jag har så många trevliga besökare som lämnar snälla kommentarer. Alltid kul att veta vilka ni är.

Vinsten är ingen dyr historia utan ett helt underbart mjukt lent garn, någon sammetsblandning kan jag gissa på, garnet är i polyester och stickor 6-6.5 är lagom. Kan tänka mig att en gosig halsduk eller en liten filt eller en virkad figur eller en ..................... kan bli jättefint.
För att tävla lämnar ni en kommentar i det här inlägget och länkar ni till min blogg blir jag extra glad, vill ni använda någon av garnbilderna går det jättebra såklart.

Har ni ingen blogg men vill vara med i tävlingen så går det självklar bra, då får ni skriva er mailadress istället.

Tävling pågår till den 17:e november och vinnaren dras och presenteras på söndagen den 18:e novmber.

64 kommentarer:

  1. :) Vad kul att hitta hit och så kul med en tävling! Klart jag vill vara med och så mycket fina saker du gör!! Imponerad, inspirerad och de där blommorna som du gjort kudde av måste jag testa!!

    SvaraRadera
  2. jag vill gärna var med och försöka vinna . Hittade din blogg av en slump men nu är jag en trogen läsare :)
    har ingen blogg tyvärr men du får min adress lillahjrtat1@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Vilket spännande garn. Vill jag gärna vinna med en lott

    SvaraRadera
  4. Tänk jag var med och vann din förra tävling och priset kom på posten idag...
    Tusen tack.
    Puss från Melody

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig sida! Här hittar jag alla möjliga tips! Hittade din sida mest av en slump, men är en flitig besökare. Tittar in här nästan varje dag. Undrar vad jag ska hitta! Alltid lika spännande!
    Birgitta
    bi.sander@telia.com

    SvaraRadera
  6. Hej och tack för vinsten som kom på posten igår! Får gäster i helgen som ska bjudas på härlig morotssoppa med saffran till förrätt så det passade ju bra. Kram Hannah och barnen

    SvaraRadera
  7. Hej !
    Ojsan då .. tävling igen ... roligt .
    ja man har koll här varje dag för här finns massa tips och idèer , en finfin blogg !
    Jag vill va med och tävla ..självklart !
    (Fast jag vant en tävling här för ett tag sen )
    Hoppas på tur för mig och dom andra !
    Ha det bäst !

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med! Nybörjare på det här med garn men trägen vinner! :-)

    SvaraRadera
  9. Hej
    Provar lyckan igen med din tävling. Länkat från min blogg, ha det gott. kram

    SvaraRadera
  10. Hej, vilken fin blogg du har. Jag vill gärna vara med och tävla, håller tummarna på vinst :)

    SvaraRadera
  11. Härligt med en garnutlottning!! Jag är självklart med och tävlar, och länkar från bloggen min också. Kram!

    SvaraRadera
  12. Jättefin blogg du har.Vill gärna vara med och chansa på en garnvinst.Kommer på åretbesök...garanterat.Jag länkar.

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vara med på din utlottning :)
    mvh Nanna
    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  14. Hej.. va kul med en tävling.. jag vill gärna vinna garnet.. skulle pasa bra till en babyfilt.Ska ju bli "gammelmoster".. länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  15. Hej.. va kul med en tävling.. jag vill gärna vinna garnet.. skulle pasa bra till en babyfilt.Ska ju bli "gammelmoster".. länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  16. Visst vill jag vara med i tävlingen! Blev så glad när jag fann mormorsrutan med blomma i, den lila/vita. Visste inte ens att det fanns sådana. Rutor är alltid gångbara och här fann jag en ny till samlingen. Fin blogg har du! Länka kan jag inte då jag inte har ngn egen blogg, ännu. Men jag kan berätta att Du finns!

    SvaraRadera
  17. Roligt garn. Skulle jag vinna blir det mitt barnbarn som får sticka av det,
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vara med.Tar en lott och håller tummarna!
    Maria K.

    maria.karlsson@edu.lycksele.se

    SvaraRadera
  19. Tävlingar är kul o lite garn är aldrig fel. Kan man dessutom knåpa ihop något som påminner om din blogg är det ju fantastiskt. Det bara vimlar ju ideer hos dig.

    SvaraRadera
  20. HEJ!
    Jag vill gärna vara med och vinna garnet!

    Trevlig dag!

    minnapo1(at)gmail.com

    SvaraRadera
  21. Det garnet var mysigt!
    EN lott till mig tack!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  22. Hej.
    Hade varit härligt med lite nytt garn nu i julklappstillverkningstider :)

    malinsetterborn@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Åh, de där nystanen skulle kunna bli något riktigt mjukt och mysigt till bebisen som kommer snart! :) Länkar till tävlingen på min blogg.

    SvaraRadera
  24. Visst vill jag vara med o tar en lott .
    Fin blogg du har :)
    bittan6@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    SvaraRadera
  26. Ой, как мне ниточки нравятся. я с вами..Фото на панельке справа http://wwwbloggercomcreate-blogg-grinna.blogspot.ru/

    SvaraRadera
  27. Jag vill såklart vara med och tävla om det fina garnet. :-D Vet precis vad jag skulle göra med det...om jag skulle ha turen att vinna hihi.

    SvaraRadera
  28. Hej, klart jag också vill vara med och tävla om garnet! Färgerna känna extra passande med tanke på hösten! :)
    (lenakerstan@gmail.com)

    SvaraRadera
  29. Det är klart jag vill vara med och tävla om det gosiga garnet. Och länkar gladeligen till din inspirerande blogg!
    :-)
    http://gittejensen.blogspot.se/

    SvaraRadera
  30. Jag vill vara med! Hoppas, hoppas, hoppas... Har ingen garnaffär i närheten alls:-(
    Kerstin.holmberg@facebook.se

    SvaraRadera
  31. Hej. Hittade in tack vare att en av mina vänner länkade på facebook. Ska bli himla kul att kika runt här och kommer definitivt tillbaka!! Har länkat och hoppas på tur.

    SvaraRadera
  32. Självklart vill jag vara med.
    Har länkat på min facebooksida

    SvaraRadera
  33. Klart jag vill vara med, garnet ser jättehärligt ut! Håller tummarna!
    marie_louise_100@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag vill vara med och tävla! :) /Julia, http://stickaovirka.blogg.se

    SvaraRadera
  35. Vill jättegärna vara med och tävla om det läckra garnet!

    SvaraRadera
  36. Klart jag vill vara med och tävla om ett så fint garn :-). Både jag och katterna skulle nog älska om jag fick sticka något i det.

    smilax123@spray.se

    SvaraRadera
  37. En vinst av det här fina garnet vore en höjdare!

    SvaraRadera
  38. Åh! Har letat halvt ihjäl mig efter detta garn. Köpte här de hade här i Växjö och påbörjade ett fodral till min Nexus 7. När jag väl insåg att jag behöver mer var garnet självklart slut i butik och ingen jag bett kolla i andra städer har hittat. Skulle vara guld värt att vinna och kunna färdigställa mitt projekt :)
    Dk_Elvira@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Vore så kul att få vinna och prova virka i ngt annat än alla mina bomullsgarner! Mvh Jenny

    SvaraRadera
  40. Hej,hej! Hittade hit i sista minuten tack vare Mest virkat! Jag vill förstås vara med jag med! Kram / Annika

    SvaraRadera
  41. Grattis till en jättefin sida! Vill gärna vara med i tävlingen! Garnet ser så gosigt ut! Mvh becca_hagelborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Vilken fin sida du har
    jag vill gärna vara med och tävla


    tittiemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag vill gärna tävla! Och ännu mer vill jag vinna:)
    Om jag vann skulle jag göra en julklapps-sjal till min mamma!

    Annamaria.Kumlin@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Vill gärna vara med och tävla har dock ingen blogg. Med vänlig hälsning, Josefine josefinejonsson@yahoo.com

    SvaraRadera
  45. Jag hittade hit till en ny blogg och vill gärna vara med i utlottningen.
    Maria marijarn100@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Oh det garnet är så härligt! Jag köpte inte det när jag såg det första gången, och när jag sen gick dit igen så var det slut :(

    Jag vill vara med i utlottningen!
    lindvallsara@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag är gärna med och tävlar, garn får man aldrig för mycket av!

    tulpanen@yahoo.se

    SvaraRadera
  48. Att tävla är alltid roligt! Bara att hoppas att turen är med mig :)

    tean74@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Att tävla är alltid roligt! Bara att hoppas att turen är med mig :)

    tean74@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Klart jag vill vara med och ha tur på fint garn.
    Just nu håller jag på med en stor braskudde i mormorsruta, modell stor, varvat med lovikkavantstickning.

    sashja55@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej
    jag vill gärna vara med i din utlottning. Hittade till dig ikväll. Spännande med nya bloggar att titta in i.
    jag är dålig på att länka ,men mig hittar man här.
    http://brittirene.blogspot.com.
    Ska göra att försök att länka till dig från mig.

    SvaraRadera
  52. Oj så fint garn. Vill gärna va med på
    din utlottning.
    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  53. klart man är med och tävlar
    MVh Emilie Emilie_84@spray.se

    SvaraRadera
  54. Hej!
    Jag lägger till din blogg på min läslista och vill gärna vara med och tävla om det fina garnet. Skulle oas perfekt som halsduk till min 4-åriga dotter!

    /Johanna

    SvaraRadera
  55. Hej! Vilken fin blogg :) Vill gärna vara med å tävla om dessa fin fina garn!!
    Med vänlig hälsning, Sandra
    Sandra.andersson83@me.com

    SvaraRadera
  56. Hej! Hittade hit via Mestvirkats blogg. Och vilken tur jag hade för det där mysiga garnet vill jag ju gärna vinna. Länkar även från min blogg

    SvaraRadera
  57. jag är jättegärna med :-) eriika.o.lindahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Med fjärde barnbarnet på ingående skulle detta garn vara perfekt. Jag kan riktigt känna hur skön liten filt det skulle bli!

    SvaraRadera
  59. Jag vill gärna vara med och tävla om det mjuka garnet! Länkar till min blogg också!
    Trevlig helg från Lotta

    SvaraRadera
  60. Vad roligt med lite tävlingar! :) Trots att jag själv varken kan vika eller sticka vill jag väldigt gärna vara med och försöka vinna. Kanske är just detta garn som jag ska lära mig virka med!? ;)
    Dunderfin blogg!
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  61. Tittar in då och då på din mysiga blogg och har fått många fina tips genom den. Och vilket läckert "vinnar"-garn, som en karamell...vinner det gärna!
    /hälsningar Märta mekli@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Hej!

    Jag vill jättegärna vara med i din tävling, jag har länkat så att jag alltid kan hitta till din inspirerande blogg.

    SvaraRadera
  63. Hejsan alla som varit med i tävlingen!

    Jätteroligt att ni är så många som vill vara med och pröva lyckan om de här fluffiga garnen.

    Vinnaren presenteras under dagen. Ha det bra, Karin

    SvaraRadera