lördag 10 november 2012

Vad Ska Jag Göra Idag?


Det är ganska bra när en dag inte innehåller några måsten, utan man kan bara göra sådant som är kul, (Hur tänkte jag nu? Det behövs att tvätta ca 100 maskiner men det kan ju göras samtidigt kanske). Idag ska jag umgås med familjen såklart och gå ut en sväng såklart, fixa lite hemma och förhoppningsvis... 
  • sticka på mina raggsockar som verkligen inte ha fått någon uppmärksamhet från mig på ett tag. 
  • Det blir nog några varv på mormorsrutan som ska bli en kudde också. 
  • Blogga om bokstaven J och det kommer att bli en virkad jult.....
  • Kanske försöka bara någonting mumsig så jag kan vara med i bloggen Söta Sakers utmanign nu i novemer också.
  • Sedan behöver jobba lite med förberedelserna till min adventskalender jag ska ha här på bloggen, det kommer att bli en lucka varje dag med någonting kreativt, virkat, pysslat eller något mumsigt. Hoppas att ni läsare vill vara med och kolla in luckorna i december.

1 kommentar:

  1. Håller med om att virknålar i bambu inte är så kul, då föredrar jag metall, fast gärna med lite tjockare skaft. Hoppas att du får en trevlig helg och hinner med att göra det du vill!

    SvaraRadera