torsdag 15 november 2012

Min Hjärtekatt I Lund


På sensommaren virkade jag en blå Hjärtekatt. När man har postat iväg sin katt så brukar de lägga ut bilder på katterna som kommit fram, jag har klickat många gånger och inte sett min katt. Men idag när jag tittade in på bloggen satt den plötsligt där, min hjärtekatt var där. Å vad glad jag blev trodde nästan den kommit bort på posten. Det var verkligen roligt att få vara med att virka en katt till barnhjärtavdelningen i Lund eller Göteborg och nu hoppas jag att något barn kommer att tycka om min lilla katt. Om ni vill veta mer om hjärtekatten klicka er vidare till deras blogg.

Dagens bästa: Hjärtkatten så klart

2 kommentarer:

  1. Hjärtekatt... det låter så mysigt! Lika mysigt som den är söt ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. De är så söta de små hjärtekatterna. Din var fin och visst är det roligt att gå se att han kom fram ok. Kram

    SvaraRadera