tisdag 27 november 2012

PysselKväll

Igår kväll var jag iväg på pysselkväll tillsammans med några trevliga arbetskamrater, kul. Visste inte riktigt vad jag skulle pyssla med så det fick bli en början på ett virkat karottunderlägg / grytlapp som det ska bli en snögubbe på tänkte jag.

Har lite fullt upp med att förbereda till min julkalender som börjar här på bloggen den 1 dec, hoppas ni tittar in i mina "luckor" då. En kreativ grej i varje lucka fram till den 24:e är det tänkt.

Dagens bästa: stort paraply

5 kommentarer:

  1. Ja men visst är det kul att pyssla? Jag kan få timmar att springa iväg hur lätt som helst :-) Det där med geocatching som du skrev om i ett inlägg nedan har jag hört talas om men aldrig testat. Låter kul!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!!!! Oj va länge sen jag va inne på din blogg. Ni har kommit igång ordentligt med geocatchingen ser jag, kul. Vilka mysiga affärer det verkar finnas i Visby, här i stan är det ju mest massproducerade grejer i tusental, so boring!!!!! Tur det går att göra eget pyssel istället ;)
    Ha det bra i november mörkret!!!! Kam Maria

    SvaraRadera
  3. Roligt med lite pyssel!
    Julkalender...vad spännande!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Spännde med adventskalender. Det ser jag framemot och härligt med pysselkväll. Det finns mycke man skulle vilja göra men får väl ta en sak i taget. Allt gott till dig!

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen pyssel. Vad fin den blir!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera