söndag 18 november 2012

Och Vinnaren Är...


Jag måste börja med att skriva att jag är jätteglad över att ni är så många som varit med i tävlingen och över alla snälla kommentarer om bloggen, TACK! Blir verkligen superglad för det. Det är också kul att klicka runt och se vilka ni är, hitta nya spännande bloggar och besöka de jag brukar förstås. Nu över till själva dragningen :)


Skrev alla era namn på små lappar
Ner i skålen och blanda runt
Och vinnaren blev Annika GW som har den supertrevliga bloggen GREITZAN där det finns massor av stickat och virkat. Grattis till vinsten som kommer på posten när jag fått din adress, min mail är karinsbloggiblogg@hotmail.se

4 kommentarer:

  1. Grattis Annika :-D Skall bli spännande om man får se farmöver vad du hittar på med det fina garnet, du som är så duktig. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken överraskning! Har varit på landet hela dagen och det är först nu jag ser detta! Kul, jag mailar min adress,
    Tack så jättemycket! / Annika

    SvaraRadera
  3. grattis till Annika.. vilken tur du hade.. kramar

    SvaraRadera