lördag 10 november 2012

J Som I ...


J som i Jultomte
Den här virkade snögubbe/tomten virkade jag förra året och gjorde mönster till, tycker den är ganska söt faktiskt. Fin att bara hänga upp eller dekorera kanske en krans med. Jag vet inte om det mest är en snögubbe med luva eller en blek tomte :) Hur som helst verkar den poppis här på bloggen och ligger alltid högt upp bland mina "mest klickade grejer" vill ni virka en finns mitt MÖNSTER här. 

eller kanske J som i en Julkrans
Idag har ju bokstavsutmaningen hos Bara Sara kommit till J så idag får min virkade snögubbe/tomte vara en jultomte :) 

Dagens bästa: en himla massa steg har det blivit idag.

7 kommentarer:

  1. Gör du på beställning?
    Puss Melody

    SvaraRadera
  2. Tomten var verkligen söt!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev med tomten i dörrkransen! Vilken kul hobby!
    Anna

    SvaraRadera
  4. Tomtar är alltid kul att pyssla på olika sätt! Coolt att du gjort eget mönster så att andra kan fixa det också! Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  5. Hej Karin och tack för din hälsning! Vad roligt att du ska till NY i sommar....det blir finfint! Härlig tid att komma på.

    Vad mycket sött och fint du har här...ska kika mer!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera