fredag 9 november 2012

I Som I ...

I som i Inhoppare

I går var virkade trollet med mig på jobbet. Han fick så många komplimanger att han gömde sig i min nyinköpta julbox :) och på det sättet blev han en inhoppare (lite långsökt kanske), men det finns säkert bättre idéer på bokstavsutmaningen om ni kollar in länklistan hos Bara Sara. Hittade den här fina julboxen och kunde bara inte låta bli att handla den, en julbox är ju alltid bra att ha :)

På jobbet fick han även träffa min virkade hund som bor bland några pärmar.

Dagens bästa: fredag

6 kommentarer:

  1. Så du har en virkad hund på jobbet...
    Det har du inte berättat för mig att jag har en konkurent!
    Trevlig helg
    Puss från Melody med familj

    SvaraRadera
  2. Hejsan! På mitt jobb har jag tre hundar, min vita virkade på bilden, ett kort på en svart/vit väldigt söt hund när hon var valp (du känner henne väl och hon börjar på S) och så har min jobbarkompis en brun hund som alltid sitter i fönstret och tittar ut. Skulle ju behöva ett litet porträtt på dig kanske, Ha en bra fredagskväll till er alla

    SvaraRadera
  3. Så roligt att titta in här och hitta dina virkade fina saker - hunden är ju helt underbar förstår han gjort succé på jobbet!! Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Kul saker som du gör och här kan man få en massa ideér! :)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Tyckte det var ett klyftigt I :-)
    Och söt såklart!
    Anna

    SvaraRadera