onsdag 28 november 2012

Ö Som I ...

Ö Som I Överraskning = Tävling

För vem gillar väl inte överraskningar? Idag är det sista dagen i bokstavsutmaning. Oj vad bokstäver det har blivit och kul har det varit, nästan som en adventskalender ner till advent. Vill ni se alla andra som också har varit med i utmaningen klicka in på Bara Sara.

Vad är det i den här lilla överraskningen då? Mm jag lottar ut den så får i alla fall någon av er som lämnar en kommentar chans att få veta vad det finns inuti. Lämna en kommentar i inlägget så är du med. Alla får vara självklart vara med och har du ingen egen blogg lämna mail så jag kan hitta dig om du vinner. Länkar du och använder min bild i din blogg blir jag lite extra glad. Fram till advent blir lagom så vinnaren presenteras den 3 dec. Lycka till!

Dagens bästa: att få önska och att kunna uppfylla andras önskningar :)

19 kommentarer:

  1. Ja det har varit jättekul! Roligt att hitta lite nya bloggar också. Kommer fortsättningsvis att titta in till dig! ;)
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill vara med! Överraskningspaket är är toppen!
    Puss från Melody

    SvaraRadera
  3. Jag som älskar både paket o överraskningar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Underbart med överraskning! Är det choklad.....?

    :)

    SvaraRadera
  5. En extra julklapp skilje väl inte sitta fel ;-)
    Ha en bra dag!
    Anna

    SvaraRadera
  6. Självklart vill jag vara med på överrasknings paketet, tack för fina och roliga bokstavs bilder.

    SvaraRadera
  7. Julklapp är lika roligt att få även om man är äldre!

    SvaraRadera
  8. Överraskningar är roligt så visst vill jag vara med!

    SvaraRadera
  9. Hej Hanni Panni här som gärna är med i tävling! Önskar jag också hade tid och ork att pyssla något fint men det hinns inte riktigt med. Skulle sy nya soffkuddar till jul men tyget som jag spanat in var slut...

    SvaraRadera
  10. Tihi va spännande jag är gärna med!! Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Hej svejs !! Spännande med paket, klämmer och känner, vill bara veta vad som döljer sig. Vill gärna vara med på utlottningen. Hälsningar Ulla

    SvaraRadera
  12. Jag vill också gärna vara med.
    Hälsar Margaretha G.
    margaretha.gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med älskar överraskiningar. Ha en mysig advent kram Beijan

    SvaraRadera
  14. Hej jag läser din blogg och inspireras. Vill gärna vara med i tävlingen:)
    Med vänlig hälsning, Anna

    SvaraRadera
  15. så klart vill jag vara med

    vivecaholmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  16. Man blir aldrig för gammal för överraskningar. Såklart jag vill vara med.
    Kram agge_a_son@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Är jag försent ute? Om inte vill jag gärna vara med i utlottningen. =)

    SvaraRadera
  18. Åh, då vill jag gärna vara med! Älskar paket :)

    kram Anna

    SvaraRadera
  19. Oj nu blir jag nog nyfiken. Det är något med inslagna paket... Vill gärna vara med i utlottningen. cambergl@hotmail.com

    SvaraRadera