måndag 12 november 2012

L Som I ...






L som i att Lära känna mig lite bättre :)

Fick fundera en stund på vad det skulle bli för bild på bokstaven L, lätt kan ju tyckas men jag fick tänka en stund. När Bara Sara startade bokstavsutmaningen så skrev jag att jag skulle fota saker eller ställen jag gillar för att dela med mig lite av mig själv, så idag blir det ett lite lära känna mig bättre :)


L som i Lilja, gillar blommor i vas gärna stora liljor
L som i Ljus, finfint inne nu under mörkar kvällar
L som i Lakrits, är helt klart väldigt svag för det
L som i London, som är en av min absoluta favoritplatser

Dagens bästa: Långpromenad :)

5 kommentarer:

  1. Där fick du till det!
    Kusinen

    SvaraRadera
  2. Dint skrivet om dig själv.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar, jag tycker verkligen den här bokstavsutmaningen är kul man får tänka lite grann och alla bokstäver är inte så lätta. Tur jag har tänkt klart på Q, Karin

    SvaraRadera
  4. Vilket bra L!!!
    Kul att få lära känna dig mer! :-)
    Anna

    SvaraRadera
  5. Kul att du gillade mitt L, Karin

    SvaraRadera