söndag 4 november 2012

D Som I...

D som i Domkyrkan

Domkyrkan får bli mitt bidrag på bokstaven D inte för att jag är så kyrklig av mig utan för att det är en helt fantastisk byggnad. Vill ni se flera bloggutmaningar på bokstaven D så titta in till  Bara Sara som startade utmaningen och har en länklista till alla som är med.

Dagens bästa: Downton Abbey började igår men jag tittade på avsnittet idag


Hittade en trevlig tävling på den här bloggen jag vill vara med på, vore kul att vinna en ny jultidning

3 kommentarer:

  1. Jag undrade vad du skulle hitta på, men Domkyrkan hade jag
    inte en tanke på! Fyndigt!
    Ha en bra dag!
    Hälsningar till Visby
    från Melody med familj

    SvaraRadera
  2. Åh, den var verkligen vacker!
    Fin bild också.
    Anna

    SvaraRadera
  3. Trevligt att du tittade in på min blogg. Boken beställde jag på Bokus.

    SvaraRadera