torsdag 1 november 2012

A Som I ...

A som i Adelsgatan

Bloggen Bara Sara har startat en bloggutmaning som heter A-Ö där man ska fota efter alfabetet, en bokstav om dagen. Rolig idé och jag tänkte att vara med. Jag gillar ju att fota och det kan vara kul att se om man lyckas varje dag. Mina alfabetsbilder tänker jag ta på saker eller ställen som jag gillar, så att ni som tittar in på min blogg lära känna mig lite bättre.

Adelsgatan valde jag för att det är en bra shoppinggata och så ligger ju Brödboden precis runt hörnet :) där de bästa smörkringlorna finns. Bilden är tagen in genom Söderport.

6 kommentarer:

  1. Kul att du är med ! Jag lägger till dig på länklista så du lätt hittas av andra ! Har lagt den i dagens inlägg och lägger upp en fräsch med jämna mellanrum, kan tänka mig några kommer till och andra faller från.,

    Ska bli kul att se vad du hittar på!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt mysig gata, jag är ett fan av sten och kullerstensgator! Bron är ju för söt!
    Alltid kul med nya bloggar!!!
    Anna

    SvaraRadera
  3. Så fint! Vilken mysig port!

    *hihi* B ja... min hjärna klickade verkligen igång på utmaningen och jag har lite svårt att stoppa kreativiteten nu *ler* Så jag speedar... ska se hur många bokstäver jag hinner med på månaden...Ö? Vad kan det bli tro??? *hihi* eller så kör jag fast om ett tag... ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. Nu längtar jag till Visby!
    Ser fram emot dina bokstavsinlägg! Du har alltid så härliga idéer!
    Kram från Melodys matte

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att hitta lite nya bloggar nu när man är med i Saras bloggutmaning.
    /Annlin

    SvaraRadera
  6. Visby, världens underbaraste stad! Var just där och köpte smörbullar 2010, det var gott det!! Perfekt att ha Adelsgatan som första bokstav i utmaningen! Kul att ha hittat hit och ska bli skoj att läsa vidare här på din fina blogg!

    SvaraRadera