söndag 11 november 2012

K Som I ...

K som i Kruttornet

Idag får det bli en Visbybild igen och kruttornet passade ju bra :) Vill ni se mera bilder på bokstaven K så titta in på bloggen Bara Sara som startade den här roliga bokstavsutmaningen, där finns en länklista på alla som är med. Själv måste jag fundera ordentligt på vad jag ska ha för någonting imorgon.

Tittar runt på några bloggar och blev lite sugen på att baka någonting till familjen kanske Kärleksmums, Kakor, Kardemummabullar eller Kladdkaka. Kanske blir det en bild till på K idag,

Kram Karin

5 kommentarer:

  1. Förutom att det är en vacker bild du bjuder på slår det mig att det finns mycket på K om man vill baka precis som du skriver! Har man gott om tid kan ju också baka kanelbullar:) Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Du måste testa Chokladfudgetårtan vi bakat till husse!
    Jag vet en kille som kommer gilla den. Det här är inget flan!
    Puss från Melody

    SvaraRadera
  3. Mycket gott man kan baka på K :D

    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken härligt bild!
    Visst är det roligt med utmaningen, man ser bokstäver överallt ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  5. För varje bild du lägger ut så slår det mig vilken otroligt fin stad Visby är. Är så längesen jag var där och var nog för liten för att uppskatta det då, men får nog bli fn resa tillbaka nångång :-)
    Anna

    SvaraRadera