torsdag 29 november 2012

De Största Vatten

I helgen som var läst jag ut den femte boken av Arne Dahl om A-gruppen, den heter De största vatten. den här boken tycker jag var riktigt bra och boken handlar mycket om Kerstin i gruppen och hur trasigt hennes liv har varit. Det är flera mord som vävs samman till en riktigt spännande historia. Händelserna tar lite olika vägar innan kollegan Hjelm börjar se ett mönster som kan leda gruppen på rätt spår. Helt klart en läsvärd bok som var lite spännande på slutet.

Boken får en 4 av 5 möjliga av mig.

5 kommentarer:

  1. Vi har hunnit med ett antal Arne Dahls ljudböcker när vi varit ute på långresor i Sverige. Det krävs lite spänning då för att milen ska kännas kortare. Just nu är det Mons Kallentofts senaste som vi lyssnar på i bilen, så
    till helgen blir det ett par kapitel igen.
    Ha en bra kväll!
    Kram från kusinen

    SvaraRadera
  2. Jag har bara sätt filmerna. Kanske är läge att läsa dom också?
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  3. Hejsan på er!
    Böckerna är superbra tycker jag, och nu ska jag titta på sista film som jag inte sett ännu, ha det bra Karin

    SvaraRadera
  4. Uppskattat att få boktips. Jag läser oftast deckare, så den här hamnar på att läsa listan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Hej Tina!
    Läser en annan bra bok nu så snart kommer ett nytt boktips.
    Ha en bra fredagskväll, Karin

    SvaraRadera