tisdag 20 november 2012

T Som I ...

T som i Tak 

och i Tobleronesnittar :)

Idag har bokstavsutmaningen hos Bara Sara kommit till bokstaven T och jag tyckte att alla de här taken gör bokstaven bra. Men funderade ett tag på om jag inte skulle välja Tobleronesnittarna som jag haft på bloggen innan. Så idag för det bli Två olika saker men det måste väl vara tillåtet när det är bokstaven T. Här är receptet på Tobleronesnittarna om någon av er läsare blir sugen på en toppengod liten kaka :) Jag varnade igår om att Jordnötsgaffelkakorna var försvinnande goda och då ska ni veta att de här kakorna är nog ännu godare.

6 kommentarer:

  1. Men vilken fresterska du är! Borde vara kakförbud i bloggarna på vardagarna!
    Här är det surdegsbröd som gäller!
    Puss från Melody

    SvaraRadera
  2. Mums vad de ser goda ut!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  3. Hej på er, ja har ni inget annat att göra så baka de här vansinnigt goda kakorna, Karin

    SvaraRadera
  4. Åh, hur gott lät inte det där då? Mums, jag som är en sån gottegris ;)
    Snygga T... Tacken var ju bara så läckert och vilken vacker ruin!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Läckert med att se alla tak så där från Ovan..känns som i medelhavet...men var befinner vi oss här??

    kakorna verkade jättegods..båda som du skriver om

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  6. Hejsan, kul att ni gillar bilden på Visbys tak :) Karin

    SvaraRadera