måndag 19 november 2012

S Som I ...

S som i virkad Snögubbe

Ni som känner mig lite mer privat än i bloggvärlden hade nog förväntat er Skor idag på bokstavutmaningen för det är ju verkligen någonting jag gillar. Jag började ju dagen med ett stickat mobilfodral det börjar ju på S, men det som jag egentligen hade tänkt från början är den virkade Snögubben jag gjorde förra året. Har inte mönstret klart till den men han är ju lika söt i alla fall, mönstret kan komma senare i december.

Jag kunde ju förstås också kunnat haft ett lass med Smaskiga Småkakor :) som de här Sjukt goda jordnötsgaffelkakorna som jag bakade förra julen. Recept på kakorna har jag här, en liten varning för att äta för många bara.

Dagens bästa: att få nybakade scones till kvällens thé, tack snälla för det.

2 kommentarer:

  1. Lyckades slänga ihop en sats med saffrans-biscottis igår. Två egentligen med det första fick jag kasta! :-)
    Söt snögubbe!
    Anna

    SvaraRadera
  2. Ditt recept kommer jag att spara och baka.
    Den lilla snögubben har du verkligen lyckats med, jättefin.
    Annika

    SvaraRadera