fredag 2 november 2012

Ledig Fredag, Lite Shopping

Ja, det är någonting speciellt med att vara ledig ibland. Idag har jag tagit en sväng på stan och letat efter reflexgarn men nej det finns inte, får skicka efter det istället. Men jag hittade den här söta saxen som jag var tvungen att köpa :)

Fixade även de små vinsterna till den lilla tävlingen jag hade på bloggen häromdagen och då hittade jag en annan sak som jag inte kan vara utan. En ny ficklampa från rice! Är jag tokig kan kanske någon tycka. Men nu när jag börjat med geocaching är den bra att ha, om det ska letas när det är mörkt ute och varför då inte ha en riktigt snygg en :)


Har jag handlat något mera? Julkort och små juliga klistermärken, nu ska det skrivas inbjudningar i tid till årets julklappsspel.

Dagens bästa: ficklampan så klart får det bli

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med lediga dagar:) Det var nog den snyggaste ficklampan jag någonsin sett. Lycka till med cachandet.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej, kul att du gillar ficklampan den är väldigt snygg :) och tack, geocashandet har gått bra idag, ficklampan behövdes. Karin

    SvaraRadera