lördag 16 november 2013

Tävling Till 1:a Advent


Då var det dags för en liten vintertävling här på bloggen. Såklart jag passade på att handla en julklapp till er bloggbesökare att tävla om i Stockholm. Newport som ligger längst upp i NK är en av mina favoritaffärer och där hittade jag en fin vinst :)

Vinnaren drar jag 1:a advent, samma dag som min julkalender här på bloggen börjar.








För att vara och tävla lämnar ni bara en kommentar i det här inlägget och länkar ni till min blogg blir jag förstås extra glad och vill ni använda någon av bilderna går det bara bra. Har ni ingen egen blogg så får ni såklart vara med och tävla i alla fall, om jag inte känner er i "RL" så lämna en kommentar. Lycka till!

61 kommentarer:

  1. Så roligt. Jag vill gärna vara med i ditt lotteri. Jag länkar med en av dina bilder.

    SvaraRadera
  2. Så spännande med en tävling! Jag är gärna med och håller tummarna för vinst :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag vara med! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. jag vill vara med så spännande

    SvaraRadera
  5. Det klart man vill hänga med på tävling. Länkar till dig i nästa inlägg ;)
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Vilket fint paket jag vill gärna vara med och tävla om det!
    Jag har ingen blogg så jag lämnar min mail istället :-) elin_wallgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill jättegärna vara med! Kram från Monica

    SvaraRadera
  8. jag vill också va med..låter spännande med julkalender.Länkar från min blogg..ha de bra!

    SvaraRadera
  9. Självklart vill jag vara med :)Kram carolina

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar!
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Jag vill jättegärna vara med och tävla. Så trevlig ide du har. Ha en fin söndag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Om det är något ätbart vill jag vara med, annars får väl vinsten gå till matte!
    Puss från Melody!

    SvaraRadera
  13. Spännande tävling, så klart jag vill vara med! /Susanne

    SvaraRadera
  14. Vi hann inte med NK, allt blev så försenat
    pga tågen. Spännande, undrar vad du köpt.
    Du är bra på fina utlottningar.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  15. Vad spännande, är gärna med och prövar lyckan!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  16. Men va spännande! Jag är gärna med, får väl lov att hålla tummarna nu ett tag framöver.. =)
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Åh, en hemlig vinst!
    Då blir det extra spännande, klart jag vill vara med!
    /Cecilia

    SvaraRadera
  18. Hej jag är med! Spännande med överraskningsvinst! Kram Hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis det är du som har vunnit, Karin

      Radera
  19. Älskar tävlingar! Självklart är jag med! Tack för en härlig blogg! Så många toppenfina tips jag fått!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren är inte med för jag har inget namn alls, Karin

      Radera
  20. Oh så spännande! Jag vill gärna vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  21. hej ... klart vill jag va med och tävla .. nu blev jag så helt ställd på tävling så jag gömde kolla vad du haft för dej , men .. tävlar först och kolla sen .. Ha det bäst ..
    jag länkar från min blogg ..

    SvaraRadera
  22. Spännande !! Paketet ser så vackert ur . Jag är med såklart och länkar gärna i min sidebar.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och länkar från bloggen, det ska bli riktigt roligt att få se vad du hittar på i din adventskalender. Ha en fortsatt skön vecka. Kram Anita

    SvaraRadera
  24. Hej! Kul med en tävling, vill gärna vara med. Mvh agge_a_son@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Spännande tävling!! Jag har länkat från bloggen:
    http://lottaochlivet.blogspot.se/2013/11/adventstavling.html

    Kan ju tipsa om att jag också ha en tävling på bloggen. Välkommen in och kolla!

    SvaraRadera
  26. Åh...tom så jag kan längta till julen...himla mysig julbild och dessutom ett spännande paket. Jag är gärna med i tävlingen. Hälsar Marie som är en besökare här titt som tätt..bringsarve@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hittade till din spännande tävling och fina blogg. Jag älskar paket och vill gärna vara med i tävlingen! Jag länkar från min blogg.

    Adventskalender låter också kul, så jag tittar nog in igen. :-)

    Novemberhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  28. Klart jag vill vara med och tävla :)
    Och länkat har jag med gjort :) Välkommen att kika in här: http://mayashideout.blogspot.se/2013/11/tavla-du-med.html

    SvaraRadera
  29. Hej på dej! Slank in här genom Ingmarie! Är gärna med o tävlar om vinsten,länkar gör jag också! Hälsningar Gunilla

    SvaraRadera
  30. Hej! Spännande med en hämlig vinst, jag är gärna med! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Så spännande jag vill gärna vara med .

    Ha det gott

    SvaraRadera
  32. Hittade till dig via Hotell Tvärdraget och självklart vill jag vara med och vinna ;) Jag lånar en av dina bilder och länkar till din blogg.
    Ha det bäst <3

    SvaraRadera
  33. Härligt med en utlottning i detta gråa land. Länkar från min sida. Ha en underbar vecka kram Beijan

    SvaraRadera
  34. såklart jag vill vara med... spännande!

    SvaraRadera
  35. Okej, jag är också med....vet inte hur man länkar tyvärr ;(.....
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  36. Vill gärna vara med och vinna det fina paketet från NK!

    SvaraRadera
  37. Spännande! Jag vill vara med :)

    SvaraRadera
  38. Klart att jag vill vara med att tävla! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  39. Hej!
    Vill gärna vara med i din fina tävling. Delar din tävling
    på Facebook.

    Mvh Julianna Fredriksson
    mailadress: julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med och tävlar om det fint inslagna paketet:) Kram LillaMy!

    SvaraRadera
  41. Jag vill gärna vara med i din trevliga utlottning.
    Länkar till dig från mig.
    Annika

    SvaraRadera
  42. Tack för din kommentar hos mig :) Jag vill gärna delta i din utlottning.
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvaraRadera
  43. tycker så mycket om att kika in på din blogg, deltar gärna i utlottning.
    birgittalidstrm@spray.se

    SvaraRadera
  44. Hejsan! jag är gärna med i din trevliga utlottning! Ha en fin dag kram Nina

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Jag provar gärna lyckan i din utlottning! :)
    Vad spännande med hemlig vinst..
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  46. Hej, jag vill också vara med. Du vet ju hur jag älskar allt på NK... Kram Jenny G

    SvaraRadera
  47. Hei! Jeg vil gjerne være med, hvis det ikke gjør noe at jeg bor i Norge? Har linket til tevlingen din på bloggen min. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart det går bra om du bor i Norge :)

      Radera
  48. Fina jultomtar i olika färger till jul

    SvaraRadera
  49. Spännande! Jag vill såklart pröva lyckan :-)
    Tipsar om tävlingen på min blogg...
    //Petra

    SvaraRadera
  50. Japp!! Klart man hänger på!! Spännande med en hemlig vinst! Jo, jag länkar med bild från min blogg också!!

    SvaraRadera
  51. Hej!
    Så spännande med hemlig vinst!
    Trevlig blogg du har!
    En lott hinner jag med :)
    Hälsningar från Finland

    SvaraRadera
  52. Visst vill jag vara med och hoppas på tur.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Åhh vad spännande! Klart jag vill vara med på din fina utlottning. Som sker på min födelsedag! Kanon!!
    Jag har även länkat till din sida. Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  54. Helena i Uppsala
    är med förstås!
    Kollar 2 dec om lyckan stått bi.

    SvaraRadera
  55. Hej,
    Jag är gärna med. Ett så spännande paket är svårt att motstå!

    SvaraRadera
  56. Hej! tyvärr hittade jag inte din fina utlottning förräns nu!! men jag länkar bums med bild o hoppas på tur i sluttampen <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  57. Nu är vinnaren dragen, Grattis Hannah, Karin

    SvaraRadera