torsdag 28 november 2013

Snart 1:a December

Idag har jag köpt de första julstjärnorna, härligt med lite färg.
Ni som brukar titta in här på bloggen kanske funderar på var allt mitt handarbete håller hus? Lugn bara lugn det kommer. Jag stickar på mina jultomteraggsockar och så håller jag på för fullt (när jag hinner) att förbereda för inlägg till min julklander, så här är det en himla julig röra på alla bord med garn och tyger och det ser väldigt julpyssligt ut. För det kommer att bli både både julpyssel, virkat, sytt, lite broderat, pappersvikning och så lite godsaker att äta förstås :)

Julkalendern börjar 1:a december och fram till dess har jag ju tävlingen, har ni inte varit med ännu är det bara att kommentera i tävlingsinlägget HÄR.

3 kommentarer:

  1. Så duktig du är som gör en egen julkalender. Ser fram emot den. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Härligt att julkänslan och kreativiteten blomstrar hos dig Karin. Låter härligt och jag ser fram emot att se allt fint som du har fixat med. :)

    Ta hand om dig vännen och ha en riktigt fin första advent.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Julstjärnor till hör december månad och julen!
    Fint!!

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera