fredag 29 november 2013

En Del Fredagar Är Bättre !

Den här veckans arbetsdagar har rusat iväg och man märker att det börjar dra ihop sig till advent och jul med stormsteg. Adventststjärnor och adventsljusstakar ploppar upp överallt och det tänds belysningar på gator och torg, fint och mysigt. Adventsfix blir det för fullt här i helgen för ikväll ska jag bara ta det lugnt, dricka lite glögg och plocka fram nya julmagasinen jag fått av snällaste kusinen, virka och sticka på tomteraggsockorn, sedan hoppas jag att det nalkas lite god middag framöver.

6 kommentarer:

  1. Vi drack ju lite go varm glögg på julmarknaden förra helgen, men advent är ändå premiären ;-)
    Ha en skön kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Javisst är det mysigt när stjärnorna tänds :)
    Adventshälsningar till er alla från oss alla!!!

    SvaraRadera
  3. Gick precis en runda med hunden. Härligt att se alla ljusstakar som lyser i fönstren. Ha en fin kväll med glöggmys. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Då tänker vi lika du och jag. Jag tar det också lugnt ikväll, för att imorgon sätta upp adventsstakar. Så ska dottern och jag pyssla lite med ljus och annat fint imorgon.
    Ha en fin fredagkväll

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  5. Vi önskar dig en riktigt fin helg!
    Hoppas solen lyser hos dig för det gör den här hos oss i Ystad.
    Kram M.E och en puss från Melody så klart!

    SvaraRadera
  6. låter som en perfekt start på helgen... önskar dej en fin lördag!

    SvaraRadera