måndag 11 november 2013

Lite Julstämning Från Stockholm

Mycket vitt hos Illums Bolighus
Tänkte jag skulle bjuda på lite julstämning från ett julpyntat Stockholm, för affärerna var verkligen fulla av julstämning. Trender? Ja inte för att jag är någon trendexpert men mycket vitt, djur typ renar och isbjörnar i porslin, päls eller glitterskrud. Massor av kulor förstås och så glitter i massor.
Newport är en av mina favoritbutiker

NK hade redan fått upp sin juldekoration och till min stora glädje även sitt julthé. Så nu lyktar allt jag hade i väskan jul- och glöddthé :)

4 kommentarer:

  1. Kul, för när jag var på shoppingrunda med vår gäst i helgen så såg jag renar i alla former och färger och snitt och utseende och jag vet inte allt! Så renar är nog trenden!
    Gott med gott te, det luktar alltid så gott!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Åååhh vad jag älskar julen!!
    Ha en fin dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. är så glad vi också har fått ilium till malmö smile
    nästa vecka blir det köpenhamn och ett besök i butiken där

    SvaraRadera
  4. Så härligt med julstämning. Gillar det vita i första bilden. Ha en fin kväll! Kram Pernilla

    SvaraRadera