torsdag 7 november 2013

Weekend På Bloggen :)


På väg till Stockholm så nu blir det lite tyst här på bloggen några dagar. Det ska bli perfekt med några dagar ledigt och bara ha det bra med att strosa runt, äta gott, njuta av att vara lediga tillsammans och troligtvis shoppa lite grann :) Inget planerat utan bara ta dagarna som de kommer, det gillar jag. Kan i alla fall berätta var vi ska bo, Nordic Sea Hotel, tycker det verkar trevligt med att alla rum är olika och inredda med stora fondfoton på väggarna. Ska bli kul att se vilket motiv vi får. På hotellet finns tydligen Stockholms isbar, det kan ju vara lite kul att prova men då fryser jag kanske ihjäl och det vore ju lite tråkigt förstås :)

Trevlig helg på er som tittar in! 
Så hörs vi när jag är hemma igen med inlägg och några bilder såklart.

8 kommentarer:

  1. Låter underbart! Önskar dig fina dagar i vår vackra huvudstad!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig en underbar helg!
    Ha det bäst

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. ha en skön helg..o frys int ihjäl!!! Fin vägg där bakom sängen..!!

    SvaraRadera
  4. Ha en jättetrevlig helg och njut av vår fina huvudstad. Ska dit nästa vecka och gå på musikalen Spök.
    Kram /y
    Y

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt härlig helg i Stockholm och njut lite för mig också. Älskar att strosa runt där. Även om det var länge sedan sist. Ha det super! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Så mysigt det låter! Ha nu en riktigt skön helg!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  7. Njuuuut av en mysig helg i Stockholm. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Så härligt med en helg i Stockholm :))) Anna

    SvaraRadera