tisdag 19 november 2013

Nu Tävlas Det :)



Det verkar gå lite i vågor det här med tävlingar hos bloggar och det är jättekul tycker jag. Min hemliga pakettavävling pågår till 1:a advent, klicka HÄR om du vill vara med.









Men idag vill jag själv också passa på att pröva turen hos fina bloggen A house with a view  tävling och hoppas förstås på vinst som namnsdagspresent.






En annan julig tävling som pågår fram till 1.a advent är hos Rosor & Ruiner, en superhärlig blogg som alltid gör mig glad med superfina blommor. 
Den här tävlingen vill jag inte heller missa där man kan vinna superfina inredningsböcker. Det är fina bloggen Tinis vita hem som har den tävlingen. 

5 kommentarer:

  1. ja de va fina saker.. jag skall också snart ha en kalendertävling...:O))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter spännande, här på min blogg blir det en julkalender i december. Ha det bra Karin

      Radera
  2. Jaa nu är det mycket tävlingar på gång, hihi.....och jag är med på din också ;))).............kramisar bia

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du kammar hem en vinst!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Kul med så mycket tävlingar. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera