söndag 10 november 2013

Skrynklig I Stockholm

Ni som tittat in till mig i helgen vet ju att bloggen har varit lite ledig för en tur till Stockholms, men inte vill jag missa fotoutmaningen Vänner emellan för det. Vad kan passa bättre med några skrynkliga kuddar som är temat för dagen.

Skrev i ett tidigare inlägg att vi skulle bo på Nordic Sea Hotel, där varje rum har en stockholmsbild som fotovägg. Tänkte det kunde vara lite kul att visa vilket foto vårat hotellrummet hade - en underbara rosa bagge som kör i ett vitt och vintrigt Stockholm, den gillade jag verkligen.
Kan förresten verkligen rekommendera det här hotellet, bra läge vid centralen och city, trevlig personal, suverän bra frukost där jag inte saknade någonting, bra naturtvålar med vete och lite små roliga grejer på rummet. Det kändes faktiskt lite kul med den personliga stilen med olika foton på alla rumsdörrar man gick förbi och fotväggen och inte bara det där vanliga.

6 kommentarer:

  1. Såklart att kuddar är skrynkliga. Så häftig bild ni hade på väggen. Verkar vara ett trevligt hotell. Ha en fin dag ! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker bild, härligt med en helg i vår vackra huvudstad. Ha en fin måndag. Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig tolkning!
    Själv missade jag helt utmaningen och det stör mig enormt, men men inte mycket att göra något åt. Jag får ta igen det nästa gång.
    Ha en härlig dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  4. Skrynkliga kuddar är ju perfekt och vilken läcker tapet!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Haha! Först fick ja ginte ihop det alls, när jag bara läste rubriken och såg bilden. Tänkte att nej, nu hittar hon allt på sådär ser det INTE ut i stockholm nu. Tur jag fick förklaringen när jag läste. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha det var roligt. Det var ganska kallt ute men ingen snö :)

      Radera