måndag 8 juli 2013

SommarTävling På Bloggen


Jag skrev i ett inlägg innan jag åkte till NY att jag nog skulle hitta ett pris där till en tävling här på bloggen i sommar och visst hittade jag någonting till er som är sugna på en sommartävling. En riktig stor sommarsjal från Green Gate som jag köpt på den japanska kedja UNIQLO (de säljer tydligen kläder från ett fåtal andra märken också nu). Sjalen är stor  180 x 70 cm, är ljusblå med små fina pastelliga blommor, den ena kanten har en röd bård med prickar.

Vill ni vara med och tävla om sjalen lämna en kommentar här i inlägget. Länka gärna till inlägget och använd någon av bilderna om ni vill, så blir jag extra glad. Har ni ingen egen blogg så går det självklart jättebra att var med i sommartävlingen i alla fall, vet jag inte vem ni är, så lämna er mail.

Nu är det många som har lite semester även i bloggvärlden så tävlingen pågår hela juli och vinnaren presenteras på bloggen den 1 aug.

Lycka Till Karin

46 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med och ha en chans att få en så fin sjal. Jag lägger in bild och länk på min blogg senare.
    Titta gärna in hos mej nån dag. Jag har också några utlottningar på gång.
    Ha en fortsatt trevlig sommar.

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis vill jag vara med och försöka vinna denna underbart fina sjal.
    Jag har länkat till din blogg och lagt upp en bild på min blogg.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med. Det är så härligt att lägga en sjal om axlarna en fin augustikväll, dessutom fyller jag år då! Ha en härlig sommar.

    SvaraRadera
  4. Jag vill jättegärna vara med o vinna den fina sjalen!! Har länkat till tävlingen:) Kram

    SvaraRadera
  5. Vill gärna vara med och tävla.
    Tack för en fin blogg.

    SvaraRadera
  6. Klart vi är med och tävlar och länkat i dagens inlägg har vi också gjort!
    Ha det gott på Ön!
    Melody med matte

    SvaraRadera
  7. oj oj vilken fin pris.vill gärna försöka vinna den
    tyvärr ingen blogg

    vivecaholmgren@gmail.com

    ha en riktig skön sommar

    SvaraRadera
  8. Vill gärna vinna denna fina sjal.
    Min adress är lillahjrtat1@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är jätte gärna med att tävla om den fina sjalen.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga bilder från N.Y. Åh, jag längtar tillbaka dit... bodde där ett år, fantastiskt! Nu blev jag sugen när jag såg dina fina bilder :) Så, närmre N.Y. än att vara med och tävla om den fina sjalen blir det inte nu *ler*

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  11. Vilken helt underbar sjal!!! Den är jag gärna med och tävlar om :) Du är väldigt duktig på att virka har jag sett, vilken fantasi du har :)
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  12. Ja New York vill man alltid besöka igen . En häftig stad. Jag vill gärna vara med och tävla om din fina sjal. Jag ska försöka lägga in din bild och länka till dig. Ha det bra kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Jättefin sjal, vilken härlig utlottning!
    Jag vill gärna vara med!

    /Cecilia

    SvaraRadera
  14. Superhärlig sjal! Den vill jag gärna vinna :)
    Länkar till dig . Kram carolina

    SvaraRadera
  15. Är gärna med och tävlar om denna fina sjal

    SvaraRadera
  16. Kanon fin somrig sjal jag är gärna med:-) Länkar till dig via min blogg genom din bild.

    SvaraRadera
  17. Absolut!! Jag är med! Hittade hit via Åsa och kommer att länka hit från min blogg!!

    SvaraRadera
  18. Hej.Jag vill gärna vara med i tävlingen.Jag älskar sjalar.Har ingen blogg.

    SvaraRadera
  19. å... vilken underbart fin! Den vill jag gärna vinna! :-)
    Önskar dej en fortsatt härlig sommar!

    SvaraRadera
  20. Jag följer din blogg och vill gärna vara med och tävla!
    Såå fin sjal!
    Mvh Rebecca
    becca_hagelborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Så jättefin sjal! Jag vinner gärna!

    SvaraRadera
  22. Det var en fin och somrig sjal! Jag är gärna med :-)

    SvaraRadera
  23. Kanon snygg sjal vill jag inte missa för allt smör i Småland. Länkar gör jag självklart. Ha en härlig vecka kram Beijan

    SvaraRadera
  24. jag är också med..länkar gör jag.. ha de bra!!

    SvaraRadera
  25. Jag tävlar gärna om den vckra sjalen! Länkar också.
    Ha det riktigt fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  26. Jag vill också vara med!
    Hälsningar Lotta Norlin Carlsson
    lottanc@me.com

    SvaraRadera
  27. Jag är väldigt gärna med & deltar i utlottningen. Länkar från min blogg också.

    (kanske du vill komma in till mig & delta i min utlottning? ;-)

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vara med och tävla om en sjal.
    Jag har ingen blogg själv men sänder min Mailadress om jag skulle ha turen att vinna.
    Jag bara sprang på din blogg. Det är en jättefin blogg du har.
    Här kommer adressen:
    maxelonia@yahoo.se
    Många hälsningar från
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  29. Oh vilken fin sjal. Klart jag vill vara med i din tävling, jag länkar i min blogg. Ha en bra dag // Tina

    SvaraRadera
  30. Visst vill jag vara med och tävla.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Så himlarns fin sjal. Självklart vill jag vara med och tävla. Jag länkar på min blogg.
    Camilla.svensson@vilhelmina.se

    SvaraRadera
  32. HEJ, Fin sjal jag prövar lyckan och deltar i utlottningen,jag har ingen egen blogg ,läser gärna din blogg,önskar dig en solig och bra dag .mona.martens@multi.fi

    SvaraRadera
  33. Hej! Hittade hit av en slump, vill gärna pröva lyckan! Finns på http://gilgamesh.blogg.se

    Allt gott//Towe

    SvaraRadera
  34. Hej!
    Vill gärna vara med och prova lyckan :)
    ankiz@comhem.se

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med, så vacker sjal.
    Någon kommer bli sommarfin i den.
    Länkar och håller tummarna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vara med i din utlottning.

    SvaraRadera
  37. åhhhh.. vad fin den var . den vill jag gärna vinna
    Med vänlig hälsning
    Doris
    vivdor@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Helena i Uppsala
    Jag är med och jag kollar 1 augusti.

    SvaraRadera
  39. Vilken fin och somrig sjal! :)
    Jag provar gärna lyckan, och har länkat i min blogg.
    Ha en trevlig sommar! :)

    SvaraRadera
  40. Vilken härlig sjal! Den vill jag såklart försöka vinna... Länkar från min blogg så fler får chansen.
    Kika gärna in hos mig för andra tävlingar och en utmaning!
    Ha det gott... //Petra

    SvaraRadera
  41. Hoppas,hoppas,hoppas att jag vinner den vackra sjalen.
    Har ingen blogg men min adress är annette.berg@sva.se

    SvaraRadera
  42. Jättefin sjal. Är gärna med i utlottningen. /Yvonne.
    y.huldt@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag vill också vara med! brittjonasson@tele2.se

    SvaraRadera
  44. Hoppsan, det h'r har jag missat. JAg vill vara med, eftersom det är sista dagen bryr jag mig inte om att länka.
    Kram från Anne-Lie

    SvaraRadera
  45. Vilka fina bilder från Gotland- jag får sådan lust att åka dit igen när jag ser dom. Hösten är min favorittid för Gotlandsbesök, september eller oktober när det är folktomt och svalt i luften...

    Jag vill gärna vara med och tävla om sjalen!

    Anna i Brösarp

    SvaraRadera
  46. Alltid kul med tävling och vilken snygg sjal. Om jag på något förunderligt sätt skulle bli den lycklige kommer denna sjal förmodligen få följa med till Tunisien. Där hamnar man lite då och då i sammanhang när axlar och hår ska täckas. Länkar till din tävling och tack för allt du hittar på. ; )

    SvaraRadera