torsdag 25 juli 2013

Djupvik


Igår fick det bli en biltur i väntan på solen och det blev till en början med en mycket trevlig lunch på Djupvik. (ligger ca 10 km söder om Klintehamn, straxt över Djupviks fiskeläge) Här inne hade jag inte varit tidigare och hade bara åkt förbi flera gånger, men det var ett ställe helt i min smak. Restaurangdelen var helt full och ute var det lite väl blåsigt, så vi gjorde som flera andra åt i sofforna. Fantastiskt god räkmacka som var så stor att jag fick plåga i mig de sista räkorna, utsikten ner mot vattnet gjorde ju det inte sämre.


Att toaletterna var så här fina gav stället ett extra plus :) Några bilder från själva utflykten kommer senare för nu är datorn bara för seg, tar en promenad så länge.

5 kommentarer:

  1. Räkmackan ser riktigt god ut.
    Skinande rent ser det ut på toan. Härligt när det är så!
    Ha en underbar dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Hej Karin! Nu var jag precis lite bekväm av mig. Ville dela med mig av receptet på fröknäcke och eftersom det finns på din blogg länkade jag till dig. Hoppas det är okey. Trevlig utflyckt, gott att äta och fräscha toaletter. Det är pricken över i. ; )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart det är ok bara kul att du gillar mitt fröknäcke, Karin

      Radera
  3. Verkar vara ett trevligt ställe ni besökte. Toaletten är helt i min smak! Ha det bra! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Kan vara en räckmacka för min toppfemlista....synd att jag inte har närmare för den mackan hade passat fint till min champagne jag smuttar på just nu ( o firar semester). Kramisar Tina

    SvaraRadera