onsdag 3 juli 2013

Dags Att Blogga Igen

Nu är jag igång igen :) och det kommer att bli många inlägg framöver, så nu hoppas jag att ni kommer att hinna titta in till mig under sommaren.

Till att börja med måste jag ju få till en liten rapport om Almedalsveckan och så hoppas jag ju på fint väder så jag kan sitta på stranden och läsa många böcker framöver. Sommaren började med ett riktigt kalas hos oss med en sommarbuffé och recept därifrån dyker upp efterhand. Virka har jag inte glömt bort och jag har några mönster på gång. Och så måste jag ju bjuda på mera bilder och lite om vår fantastiska resa till NY och det delar jag upp i olika delar några dagar, imorgon blir det del 1 - Shopping.

Javisst ja, jag lovade ju att fixa ett pris till en tävling under resan och det har jag gjort, ska bara fota "den" så  om någon dag börjar sommartävlingen.

9 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk resa du gjort. Ser fram emot dina foto.får jag se om du har fotat samma ställe som jag har varit på. Ha det bra! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Det verkar som du haft en bra resa. Härligt!
    Fin bild!
    Sommartävling..det ser jag fram emot.

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  3. Härlig resa ser det ut att ha varit. Alltid kul att testa något nytt. Ha en underbar dag i solen kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Åh va mycket roligt du har varit med om!! Härligt! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem och tillbaka i bloggvärlden.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Du har säkert haft en fantastisk resa. Jag älskar New York, har varit där ett par gånger. Du får berätta mer.
    ha det gott. Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Väntar med spänning! Ska bli kul att läsa om din resa. Kram

    SvaraRadera
  8. Härligt med Ny, är bra sugen på att åka dit :) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Välkommen hem o så spännande att få se allt du upplevt i NY. Hoppas själv på en resa dit nästa år, så tips välkomnas. Kramisar Tina

    SvaraRadera