tisdag 2 juli 2013

Presidentens Julgran

Trodde jag skulle vara i full gång med vardagen och bloggen idag men nej inte riktigt, men en bild ska jag i alla fall bjuda på.
En dag var vi till Washington och gick typ 1 miljon steg i stekande sol och då passade jag på att fota julgranen utanför vita huset. Tittar man på granen och vänder sig om så är huset där, men det har ni ju redan koll på hur det ser ut tänker jag :) Washington var en jättetrevlig och fin stad och lätt att gå runt i och titta på alla kända byggnader.

3 kommentarer:

  1. Washington är toppen! Välkommen hem! Hoppas du hade en härlig resa. Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      Håller mig dig, vi trivdes verkligen där och resan har varit jättebra. Hoppas allt är bra med er, Kram Karin

      Radera
  2. Välkommen hem! Hoppas att du är nöjd med din resa. Vi är i alla fall fantastiskt nöjda med vår resa till din ö. Lyckos dig att få bo där alltid :)
    Kram Maria

    SvaraRadera