tisdag 16 juli 2013

Bröllopsfixaren

Vilken bra bok jag var tvungen att läsa klart innan jag går ut i solen :) Har läst en bok innan (En liten hattaffär på hörnet) av Marita Conlon-McKenna och den här var verkligen lika mysig. Boken handlar om Maggie och hennes tre vuxna döttrar. Maggie gillar att fixa och vill gärna vara med och styra i rätt riktning när det gäller kärlek för sina nära och hon är duktig på det. Det är en typisk feeel good/kärleksroman med mycket känslor för de tre singel döttrarna och allt beskrivs i härliga miljöer, boken passar perfekt som en sommarbok. Det här är bok jag verkligen rekommenderar om ni vill ha en kärleksbok i sommar.

Boken får en stark 4:a av 5 möjliga av mig.

6 kommentarer:

  1. Noterat!
    Tror jag ska köpa denna boken :-)
    Ha en underbar dag

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  2. Låter som en lagom bok att läsa en sommardag! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. den här boken har jag och oj vad bra den är.tror jag har läst den 3 gånger
    hattaffär på hörnet lånade jag förra veckan på biblan smile
    tur biblan finns böcker handarbete har blivit dyrt smile

    SvaraRadera
  4. Hej på er!
    Det finns en bok till på svenska nu som heter sommarbruden,ska beställa den på bokus ikväll :)
    Ha en bra kväll Karin

    SvaraRadera
  5. Alla hennes böcker är bra //
    Systeryster och jag.blogspot

    SvaraRadera