söndag 24 november 2013

Fikat Runt Lite Grann

Nu har jag fikat runt med alla som har varit med i fotoutmaningen Vänner emellan idag där temat var just fika. Kul med så många bilder och tolkningar på temat.


Mitt bland fikabilderna hittade jag en tävling också :) hos fina bloggen Stjärnflocka, så klart jag vill vara med och tävla om en ny handcréme för det kan man inte få för många av. 



Den här lilla Lunafiguren är jag med och tävlar om hos härliga bloggen Jennie Bergius - färg och kärlek. Den vill jag så gärna vinna och ge till lilla C till julen, så det är ju egentligen bra om ingen mer tävlar nu :)

4 kommentarer:

  1. En av dom tävlingarna är jag med i också,
    jag håller tummarna för oss. Den vita chokladen
    är bara varm mjölk med smält vit choklad i,
    superenkelt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Dessa kalla dagar så är det gott att komma in i värmen och ta en go fika!
    Ha en fin start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dig en suverän kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera