lördag 7 december 2013

Härlig Lördag

Nå var det dags att ta en liten lördagsutflykt och titta på den första snön. Ska försöka fixa med dagens julkalenderlucka, vem vet någon geocach kan det nog bli också.

I julkalenderluck nr 5 hade jag sytt superenkla fleecehjärtan och nu har jag hunnit att dekorera dem med lite pärlor men vilket "bling" som helst blir ju bra. För nu i jultider tycker jag att det inte kan blir för lite av lite extra glitter och pärlor.

Har ju glömt att berätta att häromdagen blev jag lite extra glad för jag hade vunnit en bloggtävling hos finfina bloggen Stjärnflocka. Det kändes som att få en julklapp lite i förväg, tack snälla för vinsten.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du vann. Pärlorna på hjärtanen blev pricken över i. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Jo, nu har vi fått snö här, min yngsta har redan varit ute och åkt pulka idag hon...det var ju efterlängtat!
    kram Gunilla

    SvaraRadera