lördag 7 december 2013

Hejdå Sven - Godmorgon SNÖ

Igår kväll straxt innan butikerna stängde gick jag på en snabb "leta julklappssväng" för jag hade fott tipset av en annan duktig shopparen att det är ingen utan och handlar julklappar i stormen. Helt rätt Adelsgatan var helt folktom och bara Sven och jag var ute :) julklappsinköpen gick sådär (två) men.

SNÖ, jag faktiskt har det snöat inatt och det ligger faktiskt kvar. Jag gillar snö så det är inga problem. Men hur ska det gå nu med dagens julkalenderlucka som skulle göras utomhus utan snö?

Som jag skrev igår vill inte min dator alls just nu och på min "lånedator" är bilderna inställda efter något spel så bilderna ser väldigt märkliga ut, så jag hoppas att de ändå är ok till jag har en fungerade sladd till min egna dator.

2 kommentarer:

  1. Trist med trilskande datorer. Dom ska bara funka!
    Här på västkusten snöade det också men som vanligt töade det och sen frös det på så nu är här isigt. Ha en bra helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Här är det också väldigt isgata ut och blåsigt. Min dator ja den är verkligen ett kapitel för sig. Ha en bra kväll Karin

    SvaraRadera