måndag 30 december 2013

Dags Att Prova Glasen :)


Ikväll har det varit en del att fixat och nu är det bara lite kvar. Efterrätten jag ska göra är klar till 1/3 alltså återstår en hel del och om jag hinner så är tanken att det ska bakas någon sorts av flan till. Kan inte riktigt skriva vad jag gör för det är ju kul om det blir en överraskning för gästerna också. Men nu har jag precis gjort klart "korven" med de salta ostkexen till i morgon så den får ligga i kylen nu.

Men glasen ja, visst är de lite fina, köpte dem hos Marias vita rum för några veckor sedan och jag gillar dem verkligen, det var nästan som att de sa drick något gott i mig på nyår :) Men det är ju alltid bra att prova lite först. Så ikväll provas den en flaska bubbel och glasen var perfekta :)

2 kommentarer:

  1. Glasen ser kungliga ut. Passar fint till nyår. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Wow vilka super snygga glas!!! ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera