söndag 22 december 2013

God Morgon Fjärde Advent


Då var det dags för det fjärde ljuset att tändas och jag hoppas att ni alla som kikar in här idag får en riktigt trevlig och mysig advent.

Inte många dagar kvar nu till självaste julafton och visst är det alltid lite extra med den dagen även om det nog inte den riktiga tomten kommer hit i år. det var några år sedan han var på besök. Mycket att fixa till julen har nog alla men stressa det gör jag inte. Brukar skriva en "att göra lista" och den ska jag nog stryka  de flest punkter på idag. Igår tog jag de lite mera tråkiga grejerna som städ, tvät och andra inte fullt lika mysiga. Idag blir det bakdag så det kommer bli mjuk pepparkaka efter mormors recept och saffransbullar och vem vet det kanske blir några pepparkakor och degen som ligger och väntar.
Jag får ju inte glömma att fixa ett inlägg till fotoutmaningen vänner emellan heller och lucka 22 ska fotas.

2 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en riktigt skön söndag denna fjärde advent . Kram Åse

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med bakdag. Det har det varit delvis också här. har bakat min örtfläta. Mycket annat pyssel är också struket på min lista.
    Hoppas du får en skön och mysig jul.
    Julkram från Eva

    SvaraRadera