fredag 4 oktober 2013

D Som I ...



Dagg-Droppar. Går samma väg till jobbet varje dag men ändå ser vägen olika ut och det gillar jag. Det kan räcka med att morgonen är full av daggdroppar som gör allt så otroligt fint så jag bara njuter.


Daggdropparna är mitt bidrag i dagens bokstavs/fotoutmaning hos Bara Sara och Fröken Foto. Klicka in hos dom för att få se mera bilder på D och för att lämna kommentarer till bröstcancerforskningens insamling. Idag är det ju fredag så då är det 2 kr för varje kommentar som skänks. Ha en riktigt härlig fredagskväll

7 kommentarer:

  1. Håller med dig. Daggdroppar är fint. Jättefina bilder

    SvaraRadera
  2. Det var länge sedan jag såg några daggdroppar så jag njuter av dina vackra foton! Hoppas du och mannen har en riktigt skön fredagskväll!
    Här blev det ostbricka och ett glas rött italienskt årgångsvin till fredagsmyset och nu blir det lite Idol!
    Kram till er från oss!

    SvaraRadera
  3. Så fina daggdroppar. Har fixat rosa bandet bilden nu. Tack för hjälpen. Har också hoppat in i utmaningen . Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Daggdroppar är fint, men spindelväv...nja jag har ju spindelfobi jag...men okej då det är rätt vackert =)

    SvaraRadera
  5. Fina kort och bra initiativ!

    SvaraRadera
  6. Man kan få riktigt fina bilder av daggdroppar.
    Och se där...du är en av dom :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder! Daggdroppar...vilket vackert ord!
    Kram Pia

    SvaraRadera