fredag 21 december 2012

Njuter Av Ledigheten

Då var det fredag igen och ingen vanlig fredag minsann, nu har jag ledigt i flera dagar och kan bara njuta av just vara ledig tillsammans med familjen. Inga måsten, bara ha det bra och vänta på tomten :) 

Min tanke vara ju att jag skulle skiva "dagens bästa" på bloggen och det har varit lite dåligt med det några dagar. Det har liksom varit julkalenderluckor att tänka på och det är kul att ni är många som tittar in i min kalender och skriver så snälla kommentarer, det värmer.  

Jag kan varmt rekommendera cidern Winter med smak av tangelo och ingefära från Xide som var årets julsmak, lite extra fin är den ju med glittret :) 

  



Fick ta reda på hur en Tangelo såg ut och det är en sort citrusfrukt som är väldigt saftig enligt Wiki som också lånade mig en bild :)

Dagens bästa: eller kanske knäppaste är att jag har hittat alla julkort som jag "städade" bort förra veckan. Det är bara att se det positivt och tänka att nu är ju alla julkort till nästa år redan fixade :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar