fredag 14 december 2012

Vad Gör Jag Idag?

Vad gör jag idag? Gömmer konstiga paket i snön, javisst men vad som är i kan jag inte skriva här. För ikväll ska det bli ett litet julkalas här med paketspel och så självklart ska det fixas tilltugg och varm dryck till gästerna, lite italienskt att äta, men ingen dessert utan något annat sött, som just nu ligger i snön :)

Vilken tur att jag är ledig så jag hinner slå in julklapparna, damsuga lite grann, duka, plocka undan lite (ja det behövs) och en tur till affären (inte för att jag vill utan för att jag glömde en sak). Mycket att fixa till kvällen, nej då, jag tänkte ta ett bubbelbad också jag är ju ledig :)

5 kommentarer:

  1. Ska jag klä mig varmt? Kram J

    SvaraRadera
  2. Låter som en typisk "ledig" dag :)
    Ha en härlig kväll
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. hoppas kvällen blir trevlig...!

    SvaraRadera
  4. Då undrar ju en trogen läsare var lucka 14 tog vägen?

    SvaraRadera
  5. Kvällen blev mycket trevlig och till en trogen läsare kan jag ju skriva att det först blev det lite dåligt med tid :) och sedan blev lite sent :)

    Luckan kommer om en minut, Karin

    SvaraRadera