måndag 19 maj 2014

Virkar Jag Igen?


Kan det vara sant för det känns som att det var ruskigt länge sedan och det har verkligen inte funnits någon energi eller inspiration för några virkprojekt även om jag egentligen har velat virka, så har jag ändå inte gjort det på något konstigt sätt. Har någon halvklara grej som ligger och tittar på mig och något som jag bara inte kände för att göra. Men så igår kväll så tog jag fram ett nystan för att göra några små bollar (som ska bli figurer till att lägga i geocachgömmor jag hittar). Plötsligt då så kände jag att det är ju kul och började fundera på vad jag ska virka så kanske blir det någon figur virkad igen, känns så i alla fall. Jag har kanske bara behövt en virkpaus, så ni som kikar in på bloggen och funderat på om jag helt slutat med virkningen kanske ska titta in snart igen och se om det blivit något :)

1 kommentar:

  1. Klart man måste få pausa ibland. Kul att du tycker det är skoj igen med virkningen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera