söndag 30 mars 2014

Nya Skor I Min Garderod


I min garderob är temat i dagens fotoutmaning hos Vänner emellan och inte kan jag släppa in er alla i den röran :) Men någonting som det finns väldigt gott om där inne är skor och ännu mera skor, sådan är jag. Dom här blå mockaloafers från Minnetonka köpte jag i NY i somras och de bara väntar på att få gå ut på våriga promenader.

Nu är det dags att gå ut och verkligen njuta av den här våriga soliga dagen, klockan har ju redan hoppat fram en timme :)

12 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med nya skor. Det hör våren till. Fina de är. Ha en fin söndag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Skor kan man inte ha för många utav hihi.
    Riktigt snygga dom där :O)
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  3. Så roligt att ha många olika skor att välja på :) De du visar idag var ju riktigt snygga! Hoppas att det blir många härliga promenader med dem på fötterna.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hoppas du snart få gå på vårig promenad!
    kram Lisa.

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blå nyans dina skor har. Det är extra roligt att bära semesterminnen. Trevlig kväll!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Fina skor. De ser ut stt vara riktigt sköna. Ha en fin kväll

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera
  7. Idag hade jag kunnat slagit vad om att det skulle vara skor på din blogg!
    Snygga! Du kommer att dansa fram på Visbys gator i dem!
    Kram M.E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ja det finns ju "några" par att välja på där :) och om några är för små vet jag ju vem som kan tänkas vilja ha dom, Kramis

      Radera
  8. Så fina skor...ett vårtecken också..nya skor o inte vinterskor.Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  9. De skorna kommer vara härliga att ta en vårpromenad i , super snygga och sköna ser de ut att vara. Kram åse

    SvaraRadera
  10. Där var det många snygga skor att välja på ser jag......skor kan man aldrig få för många av. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Hehe min garderob ser ut som ett bombnedslag! De där Minnetonka är bra snygga!
    Ha en fin tisdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera