torsdag 6 mars 2014

Nu Är Det Vår

Tjoho! Jag måste nog med bestämdhet säga att våren har kommit, blommorna liksom bara ploppar upp överallt och jag blir sugen på att handla alla små söta krukor som finns i butikerna. Kan till och med gilla att fåglarna låter lite vårigt och då är jag inte någon stor fågelvän alls. Dessutom blev jag varm i tjocka dunjackan idag och det kan ju vara ett vårtecken om något.

En fin vårig kväll på er alla, själv ska jag rusa iväg och träffa ett gäng glada kreativa kompisar. Förutom en riktig godkvällsfika så kommer det nog många nya idéer och roliga tips på nya saker jag vill göra.

2 kommentarer:

  1. Visst vill man ha mycket blommor nu.härliga vårtecken. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det underbart med alla härliga vårtecken?!

    Kramar
    Lene

    SvaraRadera