fredag 21 mars 2014

Fredag Redan Och Tvättmedel Och Nagellack På Fel Ställen

Tänk att det redan är fredag igen, hur fort går veckorna egentligen? En arbetskamrat berättade att nu var det bara 50 dagar till semester, oj det är inte mycket och så ska man hinna med både påsk och en massa andra lediga fredag innan dess. Hur som helst känns det som att den här veckan är lite speciell och helt klart kan det bli nya vändningar framöver, så nu håller jag tummarna ett par dagar till. För vad kanske någon undrar, superhemligt kan jag ju bara säga :)

Annars är det sig nog likt, nja jag har lyckats att hälla ut tvättmedel (ganska mycket) på köksbordet, som är i gammalt trä som gärna suger åt sig. Ok det blev ganska kladdigt och konstigt hur det liksom fastnar i allt, men köket luktar som en vårvind. Sedan har jag lyckats att få nagellack i håret också så jag har helt ofrivilligt varit tvungen att klippa bort en tofs, ville ju inte ge mig på med aceton och ändra hårfärgen också.

En riktigt mysig och trevlig fredag till er alla som kikar in på bloggen ikväll.

2 kommentarer:

  1. Spännande saker på gång hos dig tydligen. Du måste berätta mer när hemlisen är klar.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. dagen idag var inte din dag , ja ....pga. tvättmedel och nagellack , men , de fixar sig ..kommer en ny dag i morgon , det blir säkert din dag ..
    Ha det bäst och hoppas du hitta på nån lösning !!

    SvaraRadera