onsdag 26 mars 2014

Lite Virkning, En Boll Eller En Kyckling

Ja inte går det fort med virkningen här hemma det är som att min energi tar slut lite tidigare än vanligt, skulle nog behöva några dagar på en söderhavsö :) Några små bollar har det blivit i alla fall, men den där lilla apan jag skulle virka har verkligen tagit semester. Är i alla fall lite sugen på att göra något nytt påskpynt så något gult kommer det nog att bli framöver.












Mina bollar ska bli små gubbar som jag lägger i geocach gömmorna jag hittar, men det går ju lika bra att virka en liten kyckling av en boll :) Hur jag gjort dom kan ni se HÄR.

3 kommentarer:

  1. Så underbart söta kycklingar. Hur gulliga som helst. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Gult och grönt är ju så uppiggande! Söta små kycklingar! VA? ser att du hittat vitsippor, inte en enda här på västkusten ännu!
    Kram Sandra

    SvaraRadera