torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans Dag Snacks

Tycka vad man vill om dagen, men jag gillar den. Skickar alltid några kort och får några som jag blir fantastiskt glad över, tack snälla ni för dom. Även så kul med att många besökare verkar gilla mina virkade hjärtan som är som gubbar, de har tom kommit upp på "popislistan". En extra kram till alla snälla som lämnar gulliga kommentarer.

Javisst ja, snacks vad det ju. Köpte en påse med ostbågshjärtan från OLW kunde liksom inte låta bli, så nu blir det att provsmaka. Ha en fortsatt myskväll, Kram Karin

6 kommentarer:

  1. Mums de är så goda. Man kan inte låta bli att gilla dina gubbar se är så socker söta. Önskar dig en fortsatt mysig ♥ -dag. Kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Äntligen får jag tid att titta in hos dig...hoppas du har haft en fin Alla hjärtans dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. En stor varm alla-hjärtans-kram från mig!!!

    SvaraRadera
  4. Hjärtana har jag inte provat! Vad de goda!
    Hoppas du fick en bra dag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Va? Finns det hjärtan ostbågar *haha* så roligt! Mmmm, de måste ju bara smaka mycket bättre!

    krma kram till dig!

    SvaraRadera
  6. Hallå!
    Ostbågshjärtana var goda, de smakade som ostbågar men hade ändå en egen smak, men vi gillade dom.
    Ha det bra Karin

    SvaraRadera