torsdag 4 oktober 2012

Stickningen Har börjat


Igår kom jag äntligen igång med mitt stickprojekt, för mig lär det bli ett projekt :) Det är länge sedan jag stickade raggsockor. Ser så många superfina raggsockar på andra bloggar som får mig att vilja sticka och det är bra, tack för det. Gillar mitt garn det blir mönster av sig självt och då behöver jag ju alla fall inte tänka på det också.

Idag har jag lagt till en ny blogg i min lista som jag ofta tittar på den heter Visst kan Lotta pyssla, vill ni se superfina stickade vantar och sockar ska ni titta där.

Dagens steg: 8500 (regnrusk, men varit ute nästan hela dagen känns det som)

4 kommentarer:

  1. Ps ang reflexgarnet mitt heter seeme. no svarade dig på mon blogg, glömde att byta, se där kram

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!
    Tack för besöket i min blogg, och tack för den allra första kommentaren :)Det var jättekul och upptäcka den!

    Ja, visst var det fina bilder? Det finns så mycket kul och inspirerande bilder och bloggar på nätet.. och för mig är din en av dom..
    Du gör så fina saker :) Hoppas du lyckas med sockorna nu. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan på er,
    - Tack för namnet på garnet, nu ska jag leta!
    - Det var snällt skrivet av dig Mia och sockarna går framåt :)

    Karin

    SvaraRadera