lördag 13 oktober 2012

Ny Jobbarkompis


Glömde att presentera den här lilla supersöta figuren igår. När jag kom till jobbet i går så stod den här lilla kompisen plötsligt på skrivbordet mitt emot mot mitt, men hamnade direkt på mitt istället :) så söt med sin ulliga tofs! Det är Linda som är duktig på virka som gjort den och nu ska den "bo" hos oss. Fram på eftermiddagen dök det även upp en liten virkad tuggummiburk också (ej virkad på jobbet), det var ju smidigt om man blir sugen. Det är några virkiga jobbarkompisar hos oss nu :) får väl ta ett kort någon dag.

5 kommentarer:

  1. Hej! Vilka fina små figurer du virkar. Tack för din kommentar på min blogg. Blev lite sugen på att virka afrikanska blommor när jag såg dom hos dig. Fina batikmönster har du också gjort. Lycka till med framtida projekt!

    SvaraRadera
  2. TAckar tackar, det var snällt med lite lycka till när jag ska sticka hälar precis, Karin

    SvaraRadera
  3. Nya jobbarkompisar behöver man ibland! Så söt! Jag har en giraff på jobbet som har följt och stöttat mig!

    SvaraRadera
  4. Hej, någon giraff har jag aldrig virkad, men har sett gulliga på några bloggar, så det kan det kanske bli en framöver :) Karin

    SvaraRadera