tisdag 30 oktober 2012

Regn Och Rusk


Idag är det regn och ruskväder hos mig, på bilden syns det ju inte riktigt men de flesta bilderna jag tog blev liksom för suddiga pga vädret. (men det är ju gulligt att kusinen sms om solsken).

Bloggen Skapa och inreda har en tävling som jag måste vara med i, har ni sett vilken fin tomte man kan vinna.

Hittade en tävling till på bloggen den här bloggen, där man kan vinna fina garn. Jag passar på att vara med där också.
Dagens bästa. eftermiddagsbullen och en kopp the

2 kommentarer:

  1. Tack för att du vill vara med i min utlottning! =) Och vilken härlig blogg du har!! Har inte sett den förut, och alltid lika trevligt när man hittar ny läsning. Känner att jag snarast måste ta och testa några av dina virkmönster och recept. Speciellt dem där rimbobullarna med choklad i såg riktigt goda ut! =)

    SvaraRadera
  2. Hej! Du är så välkommen, lycka till med bullbaket, Karin

    SvaraRadera