lördag 20 oktober 2012

Söta Saker, Ny Utmaning För Mig

En blogg jag ofta tittar in på är SÖT SAKER alltid fullt med just söta saker, mumsiga recept och fina bilder. På den bloggen finns en utmaning som jag tyckte verkade spännande, varför inte hänga på tänkte jag. Fredag är temat för utmaningen och inte kan jag tänka mig något bättre till fredagsfikat i alla fall.
Så jag valde att ta med mina äppellängder som är försvinnande goda och passar nu till hösten, KLICKA HÄR FÖR RECEPT.



Dagens bästa: skumbad "bubbelibubb"

3 kommentarer:

  1. De är farligt goda! Vi har bakat dem flera gånger
    och det blir aldrig något kvar!
    Mums mums säger
    Melody med husse och matte

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren på min blogg! Kul att du hittade den!!!
    Äppellängder är bara så gott!!!
    Så mycket fint du virkar!!!!:))) Vad duktig du är!!!

    SvaraRadera
  3. Tack för era snälla kommentarer, Karin

    SvaraRadera