lördag 22 september 2012

Hösten Är Här


Jaha, då var det tydligen höst! Det är bara att anpassa sig :) tur att jag gillar gula löv och alla fina höstfärger.

Dagens steg: inte ett steg utomhus men jag har fixat runt inne hela dagen (så kan det bli)

Har hittat några trevliga tävlingar i bloggar idag och tänkte att varför inte, nån vinner ju. På den första tävlingen kan man vinna garnet  på bilden till höger och HÄR är bloggen.
Den andra tävlingen jag hittade var på bloggen craft&chocolate som lottar ut ett fint rosa garn.


Om någon nu skulle undra varför jag har tävlingar på bloggen idag så beror det på att min blogg snart fyller ett år och då ska jag ha en födelsedagstävling. Så nu måste jag kolla runt och se hur det funkar och hur ni andra brukar göra, samtidigt kan jag ju inte låta bli att försöka vinna lite fina garner :)

3 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Fin bligg du har,-og mye fint du har heklet!!
    Fortsatt god helg til deg! :-)

    SvaraRadera
  2. va kul att du ville vad med i min tävling.ha en bra söndag.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för tipset ang bildutrymmet.
    Sarah

    SvaraRadera